9 Ocak 2011 Pazar

GÜZEL SÖZLER

GÜZEL SÖZLER

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri.?
Özdemir Asaf

Yaşamak direnmektir. Sevmek güvenmektir. Şunu unutma,İnsan çoğu zaman dünyanın hakimi, bazen de küçük bir kalbin esiridir.
Mevlana

Bir sürü dostunun içinde elbet düşmanların olacak ama unutma ki, onca düşmanın içinde belki seni dostun vuracak.
Maksim Gorki

Unutma, bir kalbi kırdıktan sonra özür dilemek fayda sağlamaz. Bil ki, telafisi olmayan şeylerin izahı gereksizdir.
Victor Hugo

Giden dönmeyecekse; kalanların değerini bileceksin. Ölenle ölünmüyorsa eğer; kalanlarla yaşamaya devam edecesin.
Dostoyevski

Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır. Zaman insanları değil armutları olgunlaştırır.
Peyami Safa

Uzaklık deyip de dert ettiğin nedir ki sevgili, Biz yaradan'ı görmeden sevmedik mi?
Mevlana

Eden kendisine eder, Yapan bulur ve çeker. Unutma kazanmak koca bir ömür ister.Kaybetmeye ise anlık gaflet yeter.
Mevlana


Bir kalbin içinde ne taşındığını asla bilemezsin. Kırmadan önce iyi düşün. Belki de içindeki sensin.
William Butler

İnsanlar çok değişti; dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra, beşi de yerinde mi diye parmaklarını saymak zorundasın.
Tolstoy

İnsanlar, dünyada çabuk yükselen şeylere değer verirler ama hiçbir şey toz ve tüy kadar çabuk yükselmez.
Horace Mann

Bir mutluluk kapısı kapandığında diğeri açılır. Ancak biz kapanan kapıya o kadar uzun bakarız ki, bizim için açılmış bulunan yeni kapıyı görmeyiz.
Helen Keller

İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.
Özdemir Asaf

Duydum ki kapıma gelmiş, tokmak olmadığı için kapıya vurmadan geri dönmüşsün.
Bilmez misin, kalp kapısının tokmağa ihtiyacı yoktur; o ancak içeriden açılır...
Mevlana

Kapına geldim ve ben olmaktan vazgeçtim. Sen 'kim o' de yeter ki: Çünkü, kim olmamı istiyorsan o olmaya geldim...
Victor Hugo

Yalan zekâ işidir. Dürüstlük ise cesaret. Eğer zekân yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.
Victor Hugo

Kendini boşuna harcamış olur insan, dilediğine ulaşıp da sevinç duymazsa.Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, yıkmakla kazandığın yapmacık bir mutluluksa.
William Shakespeare

Para ve insan arasındaki karşılıklı ilişki şöyledir: İnsan paranın sahtesini yapar, para da insanın.
Benjamin Franklin

Sadece aptalların ciddiye alındığı bir dünyada yaşıyoruz. O halde beni anlamıyorlar diye üzülmek niye?
Oscar Wilde

                             zahidan
                           alıntı

1 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

canım merhaba,sözler çok güzel:)emeğine sağlık.
etkinlik içinse konu olarak ben cuma gününün önemi hakkında yazılar olsun diyorum sen ne dersin?
ben yapayım bu sefer ev sahibeliğini,eğer aklında başka konu varsa oda olabilir:)
hazırlayıp duyuralım:)